Monday, January 25, 2010

sedikit lega..

Kawan aku sorang ni...hari ni baru msg aku~ Sedikit lega dan happy untuk dia..buat sementara waktu ni..sebelum perbicaraan dia sambung balik bulan Mac nanti..aku taknak percaya apa yg aku baca kat paper..Tash tak bersalah, dia takkan baling bom sana sini sebab dia terlalu bz dengan belajar & kerja sebagai tutor..terkilannya aku selalu menolak bila dia ajak lepak sebelum dia kena tahan..last lepak ngn dia pun kat Secret Recipe bawah office tu je.. skrg dia dh balik Mersing..kena gantung dari Aswara..sorry sebab aku tak dtg masa budak2 buat baskin utk tlg bebaskan ko..aku mintk maaf sebab tak dtg masa hari perbicaraan ko..Memang akhir2 ni aku mcm melarikan diri dari smua..hidup kte x selalu senang..Bila semua dh ok nnt, kita lepak puas2 ok?aku nk pg tioman lagi..bot free kan?hehehe..park kete kt umah ko blh kan?dah lama aku janji nk pg Mersing, dh brp kenduri aku miss..aku tgh kerja keras kumpul duit ni, giliran aku la pulak blanje ko mkm since aku ni asyik dibelanja org je..lebih2 lagi ko..ko la abg aku yang tua kerepot yang selalu jaga aku sepanjang aku kt aswara kan..aku takkan lupa semua tu..Aku harap dpt pg mahkamah nanti~ Smuge semuanya selamat hendaknya...



kenangan tgk Teater Tun Razak kat Istana Budaya~



usaha rakan-rakan utk mengikat jamin Tasyrif~

1 comment:

Syima said...

yang i found this.. xtaw la u da penah baca ke x.. InsyaAllah if die betol2 bersalah, Allah will be with him.

http://charity1313.blogspot.com/2010/01/to-mr-tasyrif-tajudin-think-before-you.html