Saturday, January 16, 2010

Sorry to All.

It's all over the news, a student was charged.

Kat sini, bagi pihak kawan saya, Tasyrif Tajudin, saya ingin memohon maaf kepada semua rakyat Malaysia atas apa yang telah berlaku. Memang betul itu semua hanya 'lawak bodoh' antara teman-teman. Tetapi rakan saya ini mengakui silapnya juga, dia telah membuat permohonan maaf secara terbuka tetapi tidak dinyatakan di media pada awalnya. Kami tau ramai yang meluat, marah dan menyampah dengannya sekarang, tetapi dia juga manusia biasa yang tak terlepas dari kesilapan. Saya sangat mengenali Tasyrif, he won't do anything like that, tapi kadang2 memang seorang yang lepas laku. Sekali lagi, saya memohon maaf dari pihak beliau. Benda ni pengajaran, bukan utk Tasyrif saja, tapi untuk semua.

To Tash, jgn buat macam ni lagi!
Aku mintak maaf sebab tak reply msg ko dua hari lepas, sekarang Lizard pegang phone ko kan, smlm dia msg aku. Aku taktau apa yang berlaku kt ko sekarang, aku doakan semuanya selamat.

p/s : orang yang menghina lagu rasmi negara takde pulak dikenakan tindakan? nasib badan..

4 comments:

Fox said...

friend is still forever.
oh Malaysia
jgn bersifat terlalu mengecam boleh tak.?

sedangkan nabi mengampunkan umatnya
*ceyyy ;P

the Crafter said...

illi.. knape ngan kawan u?

Illi Hzbull said...

feera, my friend ni, dia main2 kt facebook about the church bombing..

http://m.themalaysianinsider.com/articles_headlines.php?id=malaysia/49706-25-year-old-charged-for-church-attack-hoax-on-facebook-

the Crafter said...

sheesshh!!!.. what happen to ur fren is terrible.. i hope he's okie.... :|