Thursday, July 22, 2010

my babies !

Dari kecik lagi, saya memang minat dengan motor-motor berkuasa besar ni. Entah influence dari siapa, Abah mungkin. Memang minat sesangat dengan motor, selalu curi-curi bawak motor atuk di kampung. Saya dah bawak motor sejak berumur 11 tahun. huhu..1st time tak tahu kat mana break, lalu masuk ke dalam kebun getah. Form 2 sampai form 5 bawak motor ke sekolah, walaupun tiada lesen. Siap pusing-pusing Ipoh, takde hal punya ! Lepas SPM baru amek lesen. ;) Saya sudah boleh bawak semua jenis motor, termasuk TZM En. Syafiq. Tapi yang berkuasa besar belum pernah cuba lagi. Tapi apa-apa pun, saya mahukan lesen B full ! Saya nak menjelajah dengan motor saya sendiri. Sebab tak suka jadi penumpang. Semoga angan-angan saya tercapai ! Yang mencuri hatiku :



HONDA CB1000
ensem kan? naked bike yg cumil~



DAKAR BMW
jalan-jalan kat gurun seronok ni !

HARLEY DAVIDSON SPORSTER
yang ni pun kiut juge, dan tak terlalu besar. sesuai utk saya!




Bersama BABY yang dicintai~

No comments: