Wednesday, July 20, 2011

Kawanku Si Otomen

Ni bukan kisah bantal ottomen yang femes dikalangan b2b ye.. 
Ni kisah kawan yang saya sayang..sayang la sangat :p

Makhluk ni agak sewel jugak lah..
Die kawan aku sejak sekolah rendah dulu
sama-sama anak askar, sama-sama dok dalam kem

Naik sekolah menengah, die masuk sekolah agama
pastu sombong ngan aku, aku punye la dok panggil dia mase die dok dalam trak askar tuu!

pastu terpisah..sedih!
biase lah, dah kata askar..mesti la pindah-pindah..

pastu jumpa balik..weee~
banyak keluh kesah bersama kak esah ye bila kami lepak




thanks :)

5 comments:

Syima said...

ish ade rollerblade park ke? kat mana?? sewa ke kene bwk sendri??

UyaRayza said...

jumpe sahabat lama yer...hehehe

Illi Hzbull said...

syima : my fren ni die join group mne ntah..merata2 dorg b'rollerblade..~

uya : dh lama jmpa :p saje je special entry utk die..pasni org2 lain lak.hehe

Otomen Chunk said...

ngeeeehehehehe..ko yg sombong!!!!

izfanora said...

best main rollerblade.. :) lama dh xmain..