Wednesday, February 4, 2009

5th DAY
30 Januari 2009
Saya dan Nafis bertolak pulang ke Shah Alam~~


Monyet, anak kesayangan Nafis~
Kelihatan gembira dalam perjalanan pulang.


The driver.


Jauh perjalanan, luas pemandangan~


Di kala ini Monyet sudah terbaring, dia cakap dia pening~
Handphone saya jatuh dalam jamban, sedih!
L'amour Twilight saya dah rosak~~ (-_-)


Singgah kat air terjun mana entah, lepas Gua Musang~


Mandi2~~ air yang menyegarkan!


Selepas menyegarkan badan~


Monyet mula menunjukkan perangai sebenar, dia berguling-guling sebab dah bosan
dok dalam kereta. Bila nak sampai ni~~
Saya dan Nafis telah selamat sampai pada pukul 9.00 mlm~

6 comments:

Fatin Shaza said...

Haha sempat lagi gi mandi air terjun on the way back to Shah Alam eh~

Syima said...

monyet comel!!!!! >.<

haaa jatuh dlm jamban??? mesti kat hentian gua musang XDD

Illi Hzbull said...

tak syima
kat air terjun tu lah
masa nk tukar baju, wuuuU~!

Anonymous said...

xpe2~..lubang jamban 2 bersih katanya bila diseluk masuk...haha!!

Illi Hzbull said...

mmg bersih pun!!

Anonymous said...

yela yelaa...bersih sgt~