Friday, February 20, 2009

pictures will tell..

TAGGED BY MISS NINIE :) (tulis dlm your favourite colour) hehe

p/s: Aku agak penat akhir-akhir ni, shooting..shooting..shooting~~
Nnt aku update lagi blog ni okeh.
Ok, sementara ada masa ni. Aku buat benda alah ni :
Rules : Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choosea picture in the first page of the results, and post it as your answer.



1. I am
just a person who's living a life



2. I really want to go to

Angel Falls in Brazil~

3. My favourite place
Buat masa sekarang, IKANO/IKEA adalah pilihan utama.





4. My favourite thing
Kamera! Aku sangat suka capture apa saja memori~ So, kamera adalah boyfriend kedua aku





5. My favourite drink

Orang Malaysia memang suka Teh 0 Ais


6. My favourite food

Aku makan apa saja. Tapi aku ketagihan gula-gula. Inilah dadah aku. Yang kat atas ni sedap!




7. My favourite colour

Aku suka kaler-kaler earth tone. Tetapi hitam tetap pilihan utama



8. I was born in

Kelantan Darul Naim. Kampung halaman ibuku~ Mintak maaf tak reti cakap kelate.




9. I live in

Bukit Rimau, Shah Alam



10. My school

currently : National Arts Academy. Gambar kat atas ni aku amek, ntah sape curi ni~



11. My favourite story

Best! Saya mengimpikan lelaki seperti Mark Ruffalo dalam cerita ni :)



12. My hobby

Ada banyak hobi...salah satu suka baca poems/quotes

13. I wish I am Seorang yang berguna. Bukan untuk dipergunakan.




SEKIAN, trimas. Untuk keterangan lanjut jangan malu-malu bertanya.

Anda kena tag : Hazarudin, Epul, Izzati dan sape-sape lagi~

No comments: