Monday, April 13, 2009

Yeay. just for now.

Makyong's finally over, alhamdulillah~ The last show was yesterday..so sad coz my family didn't come to support at all. :(( Thanks to my Cyg..he came on the 1st and 2nd day. Thanks to Ziela for coming too. Sekurang-kurangnya boleh melepaskan nafas lega. sikit...tapi still sedih..I thought my family would come, coz this may be the last show for me in ASWARA (as an exam). ntahla..nak dorang tgk stage yang aku dengan Qila & Syaza buat. Nak tunjuk hasil kerja yang menyebabkan aku sampai rumah pukul 6 pagi setiap hari last week. Nasib baik aku balik jugak rumah. Kalau ikutkan hati, merempat je mana-mana..bukan ada orang peduli pun. Takpelah, tak penting. Yang penting, aku happy sepanjang show. Aku ada kawan-kawan..kawan-kawan yang sentiasa membuat aku tersenyum. Thanks to all of my friends from all faculties. I had fun with you guys..We nailed it!

My birthday was on 2nd day show. Memang setiap tahun pun birthday aku akan on show. Thanks to my close friends! and my Cayang too, love ya.

my girls and i, lepaking before show. kat tugu negara saja~

i'm 22~!

after show lepaking, at uptown damansara. Love u guys~

No comments: