Tuesday, November 18, 2008

days in my life.

haluu~what happened last week

STORY 1
Khamis - aku n Fer berjaya siapkan recording utk Film Scoring, after cinematography class.
Thanks a bunch to John, our composer and his band mates, u guys are great!
we took only 4 hours to record the whole thing (keyboard, drum, guitar, bass, and percussion)!
dengan keadaan studio yang busuk, berkulat (akibat bencana alam yang tak dapat dielakkan ; ASWARA tak reti-reti nak baiki balik ke?)- after record, akan buat mixing 5.1 , insyaAllah~
dlm kul 1 AM lebih aku sampai umah..

STORY 2
Friday - Audio class is cancelled! sangat happy :p
so, dapat lah aku pegi press preview filem terbaru Abg Afdlin 'Los dan Faun' kat Cineleisure.
tak tau nk ajak sape ; Cayang ade exam lak dat evening. so, I asked Dayang to come with me!
masa mula-mula sampai sane, kiteorang sangat lah lapar. So, pegi beli McD..bila naik atas, rupa-rupanya ada makanan! huhhh~ sedap btul..peram dulu McD tuh.
I'm so excited and happy to see everyone again! (Abg Afdlin, Christina, Kak Shasha, Abg Jeff and others!) - owh, terlupa..Mia Sara and Anais!! abg Afdlin & Christina's princesses! missed them so much!
and we watched the whole movie - the final one!
i'm in the film too! hahaha~ cari lah sendiri dimana diriku..kuang kuang kuang~
it was hilarious! you guys should watch this movie. Open nationwide on 4th December 2008.
and ouh, we (me, Ann, Linie, Syaza, Wany, Halim) did The Making Of Los dan Faun :) (masa praktikal kat VisionWorks)
catch it Astro RIA!
lepas balik dari Cineleisure, aku n Dayang pulang semula ke Shah Alam. untuk mengambil laki-laki yang telah ditinggalkan, hehe - Nafis and Sleazy.
Pastu, pegi ASK tengok teater klasik, McBeth (bosan gila. :p)
STORY 3
Saturday - Hari ni kakak aku, Kak Amy bertandang ke rumah boyfriend dia, kat Kajang.
Dia bawak Nana & Tasha sekali. So, tinggal aku, Umi, Abah & Ayai je kat rumah.
Tiba-tiba abah ajak pegi Sunway Pyramid coz dia dh booked tiket Quantum Of Solace.
so, layan kan saje...neway, aku tak pernah tengok mana-mana cerita James Bond pun, hakhak.
makan sushi, yummy yummy..pastu balik ~
Cayang datang siapkan kerja :) tolong sket-sket...
STORY 4
Sunday - i dun really remember ape jadi hari ni. huhu
dok umah je kot..Cayang siapkan kerja dia..aku rase nak demam,selsema teruk.. pastu tertido.
kesian cyg buat keje sorang-sorang..
STORY 5
Monday - ari ni aku n cyg amek Sal kat KTM Shah Alam, tak dapat lepak lama pun ngan dia. Dia kena temankan mak cik dia. Hmm~ malam tu pegi Istana Budaya tengok Impak Maksima musical ( sorry to say, ntah apa-apa...teknikal gempak gile! cite hampeh.)- thanx to Dina Nadzir who saved the day..klaka gile part Dina :) siap naik motor ngan Mat TZM, lakonan Zulhuzaimy pun not bad lah - tapi, overall still ; HAMPEH!
Sib baik masuk free, hahaha

No comments: