Wednesday, November 26, 2008

tertekan.

sekarang ni, kalau buka je page sape2 (facebook, friendster, etc.)
mesti kawan-kawan aku upload gambar konvo dorang~
agak tertekan jugak lah bila tengok. Anway aku happy utk dorang.

Tertekan sebab :
- aku blum abes blaja (blum ada tanda2 akan habis)
- mcm agak menyesal berenti dari Kolej Tunku Abd Rahman dulu :p (padan muka. nak sangat
blaja filem kan)
- course yang aku amek ni gila dan menggila~ (skrg tgh pre-pro our feature film - Jimbo)
- i'm a lil bit off track :( <-- mcm dh malas nk amek tau psl ASWARA n all..hm~

kalau nk diikutkan dalam ramai-ramai kawan aku, aku lah paling tak berjaya sekali~
huhu...whatever lah kan.
apa-apa pun, aku yang pilih jalan ni. Aku suka n enjoy , tapi sejak masuk tahun ke-3 ni..
macam dh tentu arah. Idea berlambak, bila dh mengadap laptop nk tulis..habuk pun tak de.
Otak jem. Rasa tak selesa sekali di dalam badan. Adrenalin yang mengalir pun terasa macam tersumbat. Nak je tidur sepanjang hari, tak payah fikir apa-apa~
Haihh Illi, kata tak nak komplain apa-apa..tu apa yang kau merepek kat atas tu?
hahaha..biasalah, Illi memang macam tu..
(-_-)

1 comment:

BesaqKichik said...

rileks sudah..
xmao tertekan..
kosongkan kepala..
peduli apa orang nak bising..
pegi mampus sama mulut-mulut bising itu..
kita buat hal kita..
bukan mereka yang tentukan masa depan kita..
biar lambat habis belajar janji banyak yang kita tahu..
dari cepat habis tapi tak tahu apa-apa (macam aku)...

lagi banyak kita belajar lagi banyak kita rasa hilang sebab dunia ni membuatkan kita ingin belajar tidak kira apa cara sekalipun dan selamanya kita akan tetap belajar walaupun kita mengucapkan

"SELAMAT TINGGAL SEKOLAH."