Sunday, December 14, 2008

don't know why~

Sejak akhir-akhir ni asyik rasa sedih je. huuu. sangat sedih. Tak tau lah kenapa..
Masalah aku ni pulak, I won't share what I feel inside.. sebab dah terbiasa macam tu. Kalau cerita kat orang macam menyusahkan orang lain pulak. Sampai satu tahap, rasa tak selesa sangat badan ni. Rasa nk keluar dari badan sendiri. Life doesn't always go my way, I know. But don't I deserve a lil' bit of happiness? Huhu..aku ni nampak je happy2~ tapi dalam hati, biar lah aku je yang tau..Aku memang agak sensitif, lebih2 lagi dengan orang yang rapat ngan aku. hakhak, tah pape je kan. Kalau family cakap tinggi suara ngan aku, terasa sangat..sedih. Walaupun aku ni nampak je ganas (ramai cakap camtu), tapi hati aku ni halus (bak kata Umi ku..) Haiihh~ there's so much going on. Hope it'll be over soon. I really miss Ann! Masa praktikal dulu, Ann lah tempat aku bercerita~ sampai tertido-tido lah kalau cerita pasal hidup ni ngan Ann. Sekarang dia kat Towson, US blaja filem jugak. Cepat balik ye Ann! Membesar ni tak best langsung kan? Macam-macam masalah datang melanda. Terpulang pada kita mcm mana nak selesaikan. Mungkin aku perlukan pertolongan, but does anyone hear my silent call? Bodoh jugak aku ni, nak orang faham aku tapi aku dok senyap sorang-sorang. Sebab aku dah biasa macam ni, aku dh terbiasa sorang. Walaupun aku ramai kawan-kawan yang gila menggila. Tapi, I'll still keep it to myself. Anyways, I love my friends :) In this life, aku dah rasa semua sakit pun, ni banyak lagi nk datang. Pernah sampai satu tahap, aku tak tau apa lagi nak rasa..sedih? gembira? nk menjerit? nk muntah?..i don't feel anything. Tak nak lah jadi manusia yang tak de perasaan...Tak nak fikir apa-apa sekarang. Just wanna be happy~ thanks to Nafissyafiq for always be there for me. Sorry kalau selalu buat Cyg risau dengan perangai ni. I'm so afraid of losing you.. Banyak sangat dah aku mengarut ni, heh. Aku rase aku ni cam Davy Jones je. huhu~ tak tau ke mana hati aku dah tercampak.
to myself :
Don't curse the darkness, light a candle.

No comments: