Friday, December 12, 2008

what happened : aidil adha 2008

KAT UMAH CAYANG KU..


6 DEC 08. ON THE WAY TO KELANTAN


Raya Haji lepas, okaylah..biase je. Tak pegi tengok upacara sembelih lembu pun, sebab cuaca hujan je..malas lah pulak. Tak sempat jumpa kawan-kawan kat sana. Jumpa Mctea & Lina je (ni wajib!). Tak sempat jumpa Farid (to celebrate our 10 years of friendship) :( . Lepas lepak kat umah Mctea, Cayang bawak jalan-jalan kat Kota Bharu. Ramai oranglah, tension~ . Family aku pun pegi beraya sekali kat umah Cayang..hak2, 1st time family aku jumpa family dia..sangat kelakar. Bahaya lah mak kitaorang kalau berjumpa! habis semua rahsia peribadi dorang cerita! hmmphh! Mak Cayang pernah mengajar kitaorang masa form 1 & 2 dulu..sebelum aku pindah KL balik. Tak tau la apa lagi dorang borakkan. Aku & Cayang dok lepak kat luar je. Sebelum balik Shah Alam, family Cayang pulak datang umah nenek/atuk aku...Hmmm..


chiao~

2 comments:

Dayangku Nuraini Wahed said...

ala tomeynya...

green light tu hihihi...

Syima said...

waaa da jumpe2 family daaa ehem!