Monday, July 6, 2009

girly day.

hahaha. sounds funny~
aku tak ingat bila aku keluar dengan rakan-rakan yang semuanya tediri daripada jantina yang sama, haha. Seronok gak join kawan-kawan baru aku tuh. Apa lagi, ronggeng rokiah la~ lepas pegi printing dan selesaikan sedikit kerja. Aku dan Mctea tolong Bee angkat barang dari Mawar pindah rumah sewa. Someone saw me there, padahal dia betul-betul depan aku, tak perasan langsung kot. Sori laa ek~ nape tak tegur je kan senang..huhu. Mctea yang drive, wee~! lagipun dia kena la amek tau jalan-jalan Shah Alam ni kan. Lepas pindah barang, bawak dorang pg Giant, membeli belah..paham-paham je la kalau dah perempuan~ huhu..ok la, baru la aku tau bila keluar dengan all girls. hahaha~ wink wink

mctea and me waiting in the car at Mawar~ Bee sesat dlm kolej tuh.haha!

Mctea, selaku consultant membeli belah~ kena control dorg ni, bahaya~ hehe

No comments: