Friday, August 20, 2010

Saya Mahu

Saya dah tahu apa nak dihadiahkan kepada diri sendiri...

Lagi satu kamera digital ! :p

Sebenarnya, saya dah ada dua..abah yang belikan..Olympus semi-pro dan Pentax DSLR..bukan tak bersyukur, tapi saya rasakan mereka sudah tua.. :p tidaklah, saya hanya mahu menambah koleksi~
Saya belum memiliki kamera yang kecil (sekadar alasan..) sebab selalu curi kakak punya sony..huhu. Tak mahu dia menjeling-jeling lagi tatkala saya membuka almarinya untuk mengambil kamera tersebut..ciri-ciri yang diutamakan, mestilah WIDE LENS!

Saya sedang berkira-kira untuk memiliki salah 'seorang' dari mereka :


Olympus Mju 9000



Panasonic Lumix DMC ZS1



Maybe another compact? hehe
Nikon CoolPix L100

Saya tidak memilih jenama, atau setia kepada satu jenama sahaja..mahu cuba semua. Sekarang semuanya canggih-canggih dan bagus belaka. Rambang matalah kalau pergi ke kedai ! Saya akan cuba semua sehingga puas hati, huhu...Walau apa pun, saya masih sayangkan kedua-dua kekasih saya, Olympus n Pentax..korang akan ada seorang lagi kawan! cuma, saya dah malas nak bawa DSLR..nanti bila mood saya dah datang, akan kumpul duit untuk beli lens dslr pula ye~

Handphone..?? kemudian saja~

No comments: