Wednesday, June 22, 2011

Fisilly's E-day : My Make Up

 My MUA for my engagement is a friend of mine from ASWARA, Bayu!
Thanks a lot Bayu ku sayang~
Macam pernah tengok dia kan?
Dia koreografer Sehati Berdansa untuk Sein & Nana
Sekarang untuk MM Faiz, Mari Menari, sila la vote!
A talented choreographer.
Dua hari sebelum majlis, dah pegi rumah Bayu untuk test.
Tapi macam tebal, mungkin sebab tak pernah make up macam tu.
Masa engagement suruh Bayu make-up natural je, lite-lite gitu~


 Bayu yang tekun conteng muka aku.


Gumbira dengan hasilnya!
tak pakai bulu mata palsu sebab sendiri punya dah panjang, huhu
Nampak pelik je muka aku, tak reti nak senyum! 
:P

3 comments:

Bila Ku Kata Cinta... said...

hallooo....luv 2 follo ur blog ;)

belajar senyum yek utk your big day nt..huhu....

Illi Hzbull said...

hehe thanks :)
tu la, mmg kena blatih :p

ARI WEDDING COLLECTION said...

selamat bertunang dr ariweddingcouture.....tq for being my followers.....selamat menuju ur big day nnti...keep in touch dear....