Tuesday, March 3, 2009

aku juga seorang manusia.

okay..iklan sekejap~~
masa aku drive dalam perjalanan pulang ke rumah selepas dinner bersama kesayanganku, aku hampir melanggar seorang manusia!! Bodoh la kau..kenapa kau jalan tengah-tengah highway tu gilaaa! Mengucap aku byk2! Haiihhhh, jalan pun terhuyung-hayang. Macam mabuk, atau frust bercinta??? Tolonglah jangan buat kerja bodoh macam tu. Aku harap aku takkan baca berita tentang kau digilis kereta atau kenderaan lain yang sewaktu dengannya dalam surat khabar esok~~~
dan satu perkara lagi, kepada seseorang yang masih tak berputus asa asyik dok psycho aku..udah-udah ler..sila kembali ke bumi yang nyata. Kan dah tak pasal-pasal aku psycho kau balik. Kan dah terkena reverse psycho. Nak kenakan orang kau pulak yang tak tenteram sekarang. Aku harap kau berubah dan berhenti kacau aku ye. Segala jasa baik dari pihakmu ku akhiri dengan ucapan trimas. Get a life, and be happy~ be thankful.
p/s : Cayang, i love u :)
Sayonara~~ sayonara~~
Terima kasih.

3 comments:

nafis said...

SAYONARAAA~~SAYONARAAAA~~

Fatin Shaza said...

Uish! Nasib baik tak langgar btul2. I pun penah hampir langgar dua budak bawak basikal -- tapi yang bodohnya, dorang lintas highway kot! Yang siap ada divider skali.

Illi Hzbull said...

don't say goodbye to me lah cyg~ :p

shaza, tu lah!! terkejut sgt~~ mamat tu mcm tak betul, masalahnya dia jalan terhuyung hayang kat sebelah divider tgh2 tu! sikit je lagi nk langgar~~~ wuu