Tuesday, March 3, 2009

Countdown : episode 3

ape yang aku tulis sebelum-sebelum ni, takde kena mengena pun..ini bukanlah kisah yang bersambung seperti Spa Q atau Jelita di TV3. Ia hanyalah kenangan-kenangan yang aku pernah lalui~ sempena anniversary aku dan kawan baik aku tu tak lama lagi, weee~~
okay, mari sambung....
Hari ni, aku bawak Twinkles lagi pg sekolah..Setiap hari aku berbasikal ke PERNAMA untuk mendapatkan chocolate beans kegemaran aku tuh. Bila dekat sekolah, aku pun makanlah Twinkles dengan happynya. Nafis yang duduk di meja sebelah pun nak jugakkkk.."tak boleh...wekkk". Lepas tu, habis Twinkles bersepah kat lantai gara-gara kecuaian aku yang excited menikmati coklat yang sungguh sedap tu. Nafis menunjukkan muka gembira sebab Twinkles terus habis~~~~ (-_-)
.........

2 comments:

nafis said...

YES!! padan muka~kedekut la lagi~~

Illi Hzbull said...

wekkkkk~!!