Friday, March 27, 2009

smuge ASK akan aman..

macam-macam hal kat ask @ aswara sekarang ni. student2 kena kacau. banyaklah kisahnya.aku sendiri pernah kena..masa kat toilet & dlm lif, tapi aku buat bodo je. aku akan cakap "kalau kau ada, jangan ganggu aku. aku tak ganggu kau". mulai hari ni sampai sabtu, dorang buat sembahyang hajat & baca yassin. aku doakan semua akan lebih tenang & selamat lepas ni. maklumlah, pelajaran ktorg ada jugak hubungkait dgn alam ghaib ni (makyong, wayang kulit etc.)

smuge kita dijauhkan dari benda-benda tak diingini~
Amin...

2 comments:

qi QiLa la said...

takot nye.. ade kene kacau meh?

Illi Hzbull said...

slalu je gomez~
klu free nnt dtg ask, tgk show makyong aku tau, hik~~
10,11,12 april nnt. tau.tau.
ajak sekampung