Wednesday, March 18, 2009

dalam anganku..

Saya sememangnya meminati kereta/ motor dan lain-lain kenderaan yang bergerak sejak azali lagi. Saya juga mengimpikan kereta sendiri sama seperti orang lain. Walaupun sekarang ni dah ada untuk memudahkan saya kesana sini, nak kereta yang dibeli hasil titik peluh sendiri. Saya sangat meminati 4WD. Ye, sangat best! Tapi, kereta-kereta lain pun cmbez jugak.

Maka, ini adalah antara kereta yang berjaya masuk ke dalam list kereta impianku :


Mazda RX8:Kereta ini digunakan untuk berdating bersama Cayangku. Beliau sangat suka kereta kecik so, yang ni okeylah~


Datsun 120Y : Hah! Ini sangat comel~ Saya dah jumpa satu kat Gombak. Dah lama saya usha kete tu. Ia memberi harapan seolah-olah utk dijual. Hancur luluh hatiku bila ia dikatakan kereta pomen kt woksyop depan tu, Huh! dah la rim mangkuk, kaler itam merah , dalam lawa gile. cinabeng tul, ceh.


Celica ST : Mula mengenali kereta ini semasa saya pulang ke kampung tahun lepas, Cayangku telah menunjukkan si dia yang hensem ini kepada saya.

Dodge : Wahaha, best kan. Takde kat Malaysia kot~ Ni selitan saja~



Freelander 2 : Kereta Abahku. Akan ku dapatkannya sendiri supaya Abah tidak bising bila saya mencuri keretanya untuk menjimatkan minyak. Ini sumpah best! hahaha~ promote sket.

Hummer H3 : Kereta ni cam layan gile, tp sy khuatir akan mengganggu kenderaan lain kerana ia besar dan lebar. Parking mesti tak cukup satu space. Aku pulak akan dipersalahkan dan dimaki hamun kerana memiliki kereta yang hensem lagi mahal ini. Maka, saya terpaksa membuang Hummer dari senarai. Maaf Hummer, kau tetap hensem :(



Range Rover Sport : Ini mesti dimiliki! Saya telah memandunya buat pertama kali semasa saya berusia 17 tahun! Huhu. Best sangat. Saya ingin memilikinya.


Sekian saja anganku buat kali ini~
p/s : Cayang, kalau awak membaca ini, saya ingin awak tau betapa saya inginkan rumah kecil yang mempunyai garaj yang besor gilo!! mwah~ hahahaii..
to Gen-2 : Jangan kecik hati....kau tetap dihatiku!!
nama pun angan-angan~~

1 comment:

nafis said...

gmba 120y tu x comel laa~~